Monthly Archives: February 2017

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu Sabah | FARHAH 013-3254076

Assalamualaikum w.b.t..

Dekat Sabah anda tak tahu nak beli vitamin shaklee pada siapa? Macam mana nak tahu yang orang tu benar-benar pengedar shaklee?.. Haa..jangan risau.. fina boleh jamin anda boleh berjual beli dengan telus dengan seseorang yang fina nak ceritakan ni..

Fina nak memperkenalkan downline fina, merupakan pengedar shaklee yang sah di kawasan Kota Kinabalu Sabah..Beliau dan keluarganya adalah pengguna setia vitamin shaklee. Dan sekarang beliau ingin berkongsi kebaikan shaklee dengan semua orang terutamanya di sekitar kawasan Kota Kinabalu Sabah dengan lebih dekat lagi..

Sebelum cerita lebih lanjut, jom kita tonton video yang singkat tapi padat ni tentang beliau yang fina maksudkan tu(^_^)

Dah habis tonton? Haaa..Farhah ni memang ‘wujud’ dan beliau adalah downline fina sendiri tanpa perlu diragui lagi dengan Shaklee ID : 1236587. Dan sekarang sedang aktif menjadi pengedar shaklee di kawasan Kota Kinabalu Sabah. Selain itu,  Farhah juga boleh membuat khidmat pengeposan vitamin shaklee ke seluruh Malaysia! Jadi jangan risau jika anda bukan di Sabah masa nak order tu 😉..

Sesiapa yang mahukan mendapatkan vitamin shaklee sila lah contact Farhah ni sama ada melalui call atau pun mesej. Fina jamin anda akan mendapat khidmat konsultasi terbaik selepas pembelian. 

Call/Mesej/Whatsapp Farhah: 013- 3254076

Call/Mesej/Whatsapp Farhah: 013- 3254076

Call/Mesej/Whatsapp Farhah: 013- 3254076



Kalau tak dapat service yang baik boleh report kat fina ye..hihi..(Serius tau, Fina : 013-2787508)..

Dan yang paling penting produk shaklee  yang Farhah jual disimpan dengan baik pada suhu yang rendah untuk menjaga kualiti produk..kami memang di ajar untuk mementingkan kualiti produk dan mahu keadaannya pada tahap yang paling baik apabila sampai kepada pembeli..

Dan jika tiada stok di rumah, Farhah akan terus membelinya direct dari Branch Kota Kinabalu Sabah yang mana sudah tentunya terbaru dan dijaga dengan baik oleh pihak shaklee.. Jadi apa lagi..cepat contact farhah untuk pengedar shaklee kawasan kota kinabalu Sabah! (^_^)
Sekian dari fina, Founder of The Blossoms Network!

TIPS REZKI LANCAR MACAM AIR MENGALIR

​Pernah tak rasa rezki macam sangkut2 je.. Fina pernah. Dan especially yg buat biz akan lebih senang nak rasa. Sama ada rezki mudah masuk atau pun sangkut2..
Dalam keadaan mcm ni kita jgn pandang salah orang lain.. pandang diri kita je.. pasti ada sesuatu yg perlu kita perbetulkan supaya rezki kita mudah masuk dan diberkati..
Kadang Allah tarik rezki spy kita ingat dan kembali pada Dia..pasti ade hikmah disebalik apa yg Allah takdirkan utk kita.. selalu la bersangka baik.. cuba positif kan diri..+++
Ade 5 perkara yg kita perlu buat sebagai tanda taubat dan syukur kita padaNya..
1. Istighfar dan solat sunat taubat.🍁
– dosa2 kita juga boleh menjadi batu penghalang kepada rezki kita.. selalu la istighfar kerana kita hanya manusia yg mudah melakukan kesilapan. Rendahkan diri kita sebagai seorang hamba yg penuh dgn dosa.. mohon keampuanan pada Allah dengan sesunguhnya..
– dalam Alquran juga disebut, sesiapa yg memohon ampun pada Allah, akan dtg jalan keluar kepada masalahnya dan Allah akan beri rezki dari arah yg tak disangka2..
2. Syukur dengan nikmat yg kita ada skrg..🍁
– Bila ada masalah atau tak dapat rezki sprt yg kita minta, kita seolah-olah lupa akan nikmat Allah pada kita selama ni.. padahal terlalu bnyk yg perkara yg perlu kita syukuri yg Allah dah beri selama ni.. paling kita tak sedar Allah beri nikmat dan tak tarik balik dr kita..Allah..
– jadi bnykkn bersyukur kerana nikmat Allah pada kita tidak terhitung banyaknya. Bila bersyukur hati kita akan lebih tenang dan membuka pintu rezki untuk masuk dgn mudah..dan ketahuilah makam syukur itu lebih tinggi dari makam sabar..
3. Perbaiki solat dan solat awal waktu.🍁
– Siapa yg menjaga solat, Allah akan menjaganya.. Allah akan beri dia kejayaan di dunia n akhirat.. Solat akan menjadikan seseorang itu dekat padaNya. Bila perkara paling penting kita jaga dengan sehabis baik in shaa allah pasti rezki dan hidayah Allah mudah untuk datang..
4. Berbuat baik pada ibu bapa.🍁
– Rezki kita juga boleh sangkut2 jika kita tak jaga hubungan kita dgn ibu bapa..tgk bagaimana nada kita bercakap dgn mak. Adakah kita mengembirakan mereka.. kalau boleh call mak hari2 dan tanya khabar. 
-doaka mereka(mak ayah kita)  bagi yg masih hidup atau meninggal dunia. Kerana doa itulah tanda kasih syg kita pada mereka..bila hubungan dengan mak ayah kita baik, pastinya mudah utk kita dpt rezki yg baik juga..
5. Sedekah.🍁
– dah ramai yg tahu dasyatnye kesan sedekah ni pada rezki kita.. ia menyucikan harta kita dan mengundang rezki yg barokah. Sedekah yg Allah suka adalah yg berpanjangan walapun sedikit..
– setiap hari sedekah la semampu yg mungkin. Cuba jadikannya amalan harian kita.. cuba sedaya upaya menjadikannya amalan wajib kita setiap hari. Pastinya lebih mudah rezki utk masuk dan berkembang..
Sekian dari fina.. semoga kita sama2 cuba perbaiki diri kita agar Allah menjadikan hidup kita lebih barokah dan penuh kasih syg..❤
*testing gambar azra ambik smlm..mmm..not bad la..gegar sikit je..😅
 #tsunamishaklee #liveamazing #shakleeeffect #tsunamisuper8 #ptstim9