Category Archives: Set Eczema Semulajadi

Set Eczema Semulajadi Buat Anak-anak Kembali Ceria

Assalamualaikum w.b.t.

set eczema

Entri fina hari ni berkenaan Set Ekzema yang mampu merawat masalah ekzema yang selalu sangat terjadi kepada anak-anak kecil kita. Sedih sangat melihat mereka yang mempunyai masalah ekzema terutama sekali bayi. Mereka tidak dapat meluahkan apa yang mereka rasa sama ada gatal, panas atau pun sakit.

Ibu bapa pastinya akan tercari-cari rawatan yang terbaik untuk anak-anak tersayang. Semoga Set Ekzema Shaklee ini menjadi penyelesaian terbaik untuk anda In Shaa Allah. Jom tengok apa dan bagaimana vitamin semulajadi shaklee dapat membantu.

‘Rujuk di sini untuk ketahui langkah lain yang perlu ibu bapa tahu untuk mengatasi masalah ekzema.’

Bagaimana Set Eczema Semulajadi Mampu Menyelesaikan Masalah Anak Anda?

Kanak-kanak 12 tahun ke bawah

1) Mealshakes Shaklee

set eczema

– Mengandungi kesemua vitamin yang diperlukan kanak-kanak.

– Sangat sesuai untuk kanak-kanak yang kurang selera makan atau kurang berat badan.

– Pengambilan nutrisi yang lengjap terutamanya untuk anak-anak yang sudah tidak menyusu ibu mampu memulihkan gejala ekzema.

– Memulihkan parut yang disebabkan ekzema.

2) Omega Guard Shaklee

set eczema

– Bersifat semulajadi anti-radang.

– Mengurangkan gatal-gatal dan gejala kulit yang disebabkan ekzema.

– Memulihkan dan mengawal ekzema dari dalam.

– Pengambilan yang konsisten mampu mengelakkan ekzema daripada menyerang.

3) Herbal Blend Shaklee

set eczema

_ Krim luaran semulajadi tanpa bahan kimia. Jadi memang selamat untuk kanak-kanak dan bayi. Tidaklah nanti ibu risau anak termakan krim ni.

– Memberi rasa sejuk dan dingin kepada kulit. Kulit akan lebih selesa.

– Mengurangkan kegatalan yang disebabkan ekzema.

– memudarkan parut dan membantu kulit pulih semula.

 Bayi berusia 1 tahun ke bawah.

– Bagi ibu yang menyusukan bayi yang mempunyai ekzema, si ibu boleh mengambil ESP dan Omega Guard. Segala nutrisi akan disalurkan terus ke bayi melalui susu ibu.
– Untuk rawatan luaran sapukan krim Herbal Blend untuk mengurangkan kegatalan dan pedih-pedih akibat ekzema.
– Sapukan juga Vitamin E untuk menghilangkan parut pada kulit bayi dengan cepat.

1) ESP Shaklee

set eczema

– Kandungan protein yang tinggi untuk membina sel-sel baru.

– Memulihkan parut-parut dan luka pada kulit bayi yang ekzema melalui susu ibu.

– Bonus kepada ibu kerana ESP :

  • Buat ibu sentiasa bertenaga.
  • Mudah berasa kenyang, jadi kurang nafsu nak melantak [boleh diet  ;)]
  • Mencerahkan dan memudarkan parut pada kulit ibu juga.
  • Jika di amalkan bahagian yang kendur akan kembali anjal.

2) Vitamin E Shaklee (sapu pada kulit bayi)

set eczema

– Memulihkan parut pada kulit bayi.

– Melembapkan kulit bayi. Pesakit ekzema biasanya kulit mereka menjadi sangat kering.

– Bonus pada si ibu jika makan vitamin E shaklee :

  • Memudarkan dan memulihkan parut pada kulit ibu.
  • Melembapkan kulit secara semulajadi.
  • Merawat masalah jeragat kulit.
  • Memberi impak ‘glowing’ pada kulit ibu.
  • Merapatkan hubungan intim suami isteri.
  • antioksidan yang tingi, elak kanser dari menyerang.

Ramai yang telah berjaya dengan Set Eczema Semulajadi daripada shaklee ini. Mungkin kali ini giliran anda pula untuk melihat anak-anak tersayang tersenyum ceria tanpa masalah ekzema lagi. Rujuk di sini untuk baca gelak tangis ibu setelah anaknya semakin pulih dari masalah ekzema.

Kita hanya mampu berusaha, Dialah yang akan menyembuhkan segalanya. Tapi kalau duduk diam je tak ada apa-apa usaha susah jugak kan.. Mengharap ‘miracle, berlaku tanpa sebarang usaha bukanlah tindakan yang bijak 😉

Nor Shafina Mohd Din,

013-2787508’

ibuazra2012@gmail.com