Category Archives: set parut shaklee

Parut Ceasor Hilang dengan Set Parut Shaklee

Assalamulaikum w.b.t.

set parut shaklee

Meh sini fina bukak rahsia fina hilangkan parut ceasor yang berinci- inci ni dengan vitamin semulajadi semata-mata. Ambil masa sedikit tetapi sangat berkesan dan selamat. Fina pun xsangka parut ceasor hilang tak sampai 2 tahun pun. Jadi kalau parut setitik je kat muka tu apalah sangat kan.

Jom Terjah Apakah Vitamin Tersebut!

1) Collagen Shaklee

set parut shaklee

– Membina kolagen yang semakin hilang dari hari ke hari.
– Menghilangkan parut dengan cepat apabila kolagen di kulit semakin bertambah.
– Teramat halus dan mudah diserap oleh badan. Jadi tiada istillah membazir.
– Kolagen dihasilkan dari sisik ikan merah yang tahan tekanan dan sangat berkualiti.
– Bukan parut sahaja hilang, malah kulit aka semakin cerah dan gebu.

2) ESP Shaklee

set parut shaklee

– Mengandungi protein yang membina sel-sel baru di dalam tubuh.
– Menggantikan sel-sel yang rosak dengan sel-sel yang baru.
– Parut hilang apabila sel baru tumbuh di kawasan yang luka atau berparut.
– Juga memberi tenaga dan buat kita rasa kenyang je.

3) Vitamin E Shaklee

set parut shaklee

– antioksidan yang tinggi dalam melawan radikal bebas.
– Sangat berkesan untuk memulihkan parut.
– Juga boleh merawat masalah jeragat.
– Melicinkan kulit dan melembapkan.
– Boleh juga digunakan sebagai krim luaran untuk kesan yang lebih baik.

4) Vitamin C Sustained Released Shaklee

set parut shaklee

– Meningkatkan sistem imun badan terhadap penyakit.
– Membantu dalam penyerapan dan pembinaan kolagen kulit.
– Melawan bakteria yang boleh menyebabkan luka atau jerawat lebih teruk.
– Menyembuhkan luka dengan cepat, elak parut berparut.
– Memutihkan kulit yang kusam.

5) B-Complex Shaklee

set parut shaklee

– Membantu pengaliran darah ke seluruh badan.
– Menaikkan seri muka dan elak muka menjadi kusam dan pucat.
– Merawat parut dengan pengaliran darah yang sempurna ke seluruh badan.

Jangan risau jika anda rasa kurang mampu untuk memiliki kesemuanya lagi. Fina telah siapkan beberapa set parut shaklee mengikut bajet anda.

Anda Berhak Memilih!

1) Set Basic
– Esp & Vitamin E

set parut shaklee

2) Set Premium
– Esp, Vitamin E, Vitamin C

set parut shaklee

3) Set Super Premium

– Esp, Vitamin E, Vitamin C, Kolagen & B-complex.

set parut shaklee

Jika rasa ingin berkongsi masalah dengan fina, jangan malu-malu nak hubungi fina segera..(^_^) :

Nor Shafina Mohd Din,
013-2787508,
ibuazra2012@gmail.com