Tag Archives: set kulit shaklee

Part 1 : Dapat Customer Menghidap Masalah Kulit Misteri Hampir 10 Tahun

Hari ni fina nak berkongsi kisah seorang customer fina yang menghadapi masalah kulit yang misteri.. Setelah 10 tahun mencuba berbagai-bagai cara dan kaedah akhirnya beliau tergerak hati untuk mencuba shaklee.. 

Fina ingat lagi katanya .. ini adalah yang terakhir dia nak ikhtiar.. andai tak berkesan, that’s it! Berdebar jugak fina masa tu.. tapi fina yakin beliau boleh mendapat kesan yang positif jika betul cara pengambilan dan dicadangkan dengan produk yang tepat dengan masalahnya itu.

Sejak 10 tahun yang lalu, sebahagian dari kulitnya menjadi kering dan berubah warna menjadi gelap. Semakin lama semakin merebak ke tempat lain. Dan kulitnya tak berubah kembali kepada keadaan asal. 

Setelah beliau menghubungi fina dan menceritakan masalah kulitnya tu, fina pun terus berbincang dengan rakan-rakan fina yang juga pengedar shaklee untuk menentukan produk apa yang terbaik untuk masalah misterinya tu.

Dan akhirnya fina yakin untuk mengesyorkan Vivix, Vitalea, Bcomplex, Vitamin C, Vitamin E, GLA, Omega , ESP, Alfalfa dan Carotomax. Kebanyakkan vitamin ini berfungsi untuk membantu sel-sel kulit untuk lebih sihat dari dalam.

Bagaimanakah keadaannya setelah mengambil kesemua vitamin shaklee yang fina cadangkan tu? Kita sambung lagi nanti beberapa feedbacknya dalam Part 2 okay.. NantikanšŸ˜‰..

Parut Ceasor Hilang dengan Set Parut Shaklee

Assalamulaikum w.b.t.

set parut shaklee

Meh sini fina bukak rahsia fina hilangkan parut ceasor yang berinci- inci ni dengan vitamin semulajadi semata-mata. Ambil masa sedikit tetapi sangat berkesan dan selamat. Fina pun xsangka parut ceasor hilang tak sampai 2 tahun pun. Jadi kalau parut setitik je kat muka tu apalah sangat kan.

Jom Terjah Apakah Vitamin Tersebut!

1) Collagen Shaklee

set parut shaklee

– Membina kolagen yang semakin hilang dari hari ke hari.
– Menghilangkan parut dengan cepat apabila kolagen di kulit semakin bertambah.
– Teramat halus dan mudah diserap oleh badan. Jadi tiada istillah membazir.
– Kolagen dihasilkan dari sisik ikan merah yang tahan tekanan dan sangat berkualiti.
– Bukan parut sahaja hilang, malah kulit aka semakin cerah dan gebu.

2) ESP Shaklee

set parut shaklee

– Mengandungi protein yang membina sel-sel baru di dalam tubuh.
– Menggantikan sel-sel yang rosak dengan sel-sel yang baru.
– Parut hilang apabila sel baru tumbuh di kawasan yang luka atau berparut.
– Juga memberi tenaga dan buat kita rasa kenyang je.

3) Vitamin E Shaklee

set parut shaklee

– antioksidan yang tinggi dalam melawan radikal bebas.
– Sangat berkesan untuk memulihkan parut.
– Juga boleh merawat masalah jeragat.
– Melicinkan kulit dan melembapkan.
– Boleh juga digunakan sebagai krim luaran untuk kesan yang lebih baik.

4) Vitamin C Sustained Released Shaklee

set parut shaklee

– Meningkatkan sistem imun badan terhadap penyakit.
– Membantu dalam penyerapan dan pembinaan kolagen kulit.
– Melawan bakteria yang boleh menyebabkan luka atau jerawat lebih teruk.
– Menyembuhkan luka dengan cepat, elak parut berparut.
– Memutihkan kulit yang kusam.

5) B-Complex Shaklee

set parut shaklee

– Membantu pengaliran darah ke seluruh badan.
– Menaikkan seri muka dan elak muka menjadi kusam dan pucat.
– Merawat parut dengan pengaliran darah yang sempurna ke seluruh badan.

Jangan risau jika anda rasa kurang mampu untuk memiliki kesemuanya lagi. Fina telah siapkan beberapa set parut shaklee mengikut bajet anda.

Anda Berhak Memilih!

1) Set Basic
– Esp & Vitamin E

set parut shaklee

2) Set Premium
– Esp, Vitamin E, Vitamin C

set parut shaklee

3) Set Super Premium

– Esp, Vitamin E, Vitamin C, Kolagen & B-complex.

set parut shaklee

Jika rasa ingin berkongsi masalah dengan fina, jangan malu-malu nak hubungi fina segera..(^_^) :

Nor Shafina Mohd Din,
013-2787508,
ibuazra2012@gmail.com