Vitamin C Shaklee Redakan Masalah Asthma Puan Ain Yang Teruk 

Assalamualaikum w.b.t..

Hari ni fina nak share satu kisah benar dari kawan fina sendiri iaitu Puan Ain Ibrahim. Beliau pernah menghidap masalah Asthma yang teruk sehingga ubat biasa sudah tidak berkesan untuknya. Teruskan membaca kisahnya di bawah ni..

Ain ingat lagi macam mana Ain struggle kena serangan astma yang teruk.Setiap bulan mesti kena ambik suntikan kat klinik swasta untuk redakan astma..
Kadang-kadang rasa stress jugaklah setiap bulan kena ambik suntikan…setiap suntikan bukan murah tau…lepas tu kena makan ubat untuk redakan batuk serta sesak nafas yang tak henti-henti…dalam dada plak tak payah cakaplah berdehit..kalau makan ubat plak buat Ain rasa mengantuk berpanjangan dan langsung tak boleh lakukan sebarang kerja .Dada tak payah nak cakap lah sentiasa berdebar-debar selepas makan ubat astma..kalau nak tahu macam mana strugglenya ain kena serangan astma tanyalah umi Ain Hamidah Abu Bakar…hati ibu mana tak sedih tengok anaknya macam tu …umikan..
Sehinggalah Ain kenal dengan produk shaklee pada tahun 2015..Ain selalu tengok orang post tentang produk Shaklee kat FB…masa tu lah Ain tergerak hati untuk mencuba…
Dulu ain jugak berpendapat buat apa nak telan supliment segala bagai….makan berkhasiat sudah cukup..Ain amalkan pantang..Ayam dengan daging ain tak makan..kalau Ain makan ayam dengan daging…siaplah..mesti kena serangan astma…nak-nak plak makan seafood..kena cuaca sejuk atau aircond apatah lagi..jawabnya lepas tu kena pegi suntik lah kat klinik…
Ain tak tahu macam mana hati ain terbuka nak cuba amalkan supliment…sehinggalah ain beli vitamin C Shaklee..vitamin C shaklee lah supliment yang pertama Ain ambik sampailah sekarang…
Masa ain ambik vitamin C shaklee tiba-tiba Ain rasa astma Ain semakin teruk sampai termuntah-muntah…

Ain muntah keluar kahak yang banyak sangat…pastu kerongkong tak payah cakap lah rasa gatal sangat…seminggu jugak lah dalam keadaan macam tu..Ain rasa dah tak nak telan vitamin C tu.Ain takutlah ada kesan apa-apa..tapi Ain kuatkan semangat jugak..makanlah jugak vitamin C tu..takut membazir plak…beli mahal-mahal tak nak makan..
Dalam masa 2 bulan Ain ambik vitamin C Shaklee tu baru Ain perasan Astma ain beransur hilang sedikit demi sedikit…mula-mula ain perasan apabila Ain tido dalam aircond..dah tak batuk-batuk macam dulu…dan tak perlu ambik suntikan lagi untuk redakan astma Ain…
Mesti korang tanya kenapa tak guna hinhaler atau nebeu…benda-benda ni tak ada kesan kat ain…tetap semput jugak..
Sekarang syukur sangat..Ain tak payah  struggle  dengan serangan astma Ain….walaupun kadang-kadang terkena serangan astma…tapi tidak seteruk dulu..
Biarlah apa tanggapan korang tentang supliment…sebab Ain dah lalui sendiri kesakitan..cukuplah dah bertahun-tahun ain ambik ubat hospital…tapi keaadaan tetap sama…

Begitulah luahan ikhlas dari ain sendiri.. Hanya tuan punya badan yang faham dan tahu apa yang di alaminya.. Semoga kisah ni menjadi penguat semangat kepada penghidap Asthma di luar sana.. Bahawa ada vitamin semulajadi yang dapat membantu masalah anda seperti yang Puan Ain kita ni telah makan iaitu Vitamin C Shaklee..

Untuk Order Vitamin C Shaklee ni anda boleh terus Call/Mesej/Whatsapp Fina di:

HP : 013-2787508

atau klik link ni www.wasap.my/60132787508

Sebotol Vitamin C mempunyai 180 tablet dan berharga rm103.30. Jika dibahagikan, satu tablet Vitamin C Shaklee bersamaan dengan Rm0.50. Wahh tak delah mahal pun!! Memang cukup berbaloi dengan kualiti dan apa yang Vitamin C Shaklee ni boleh bantu..

Jadi tunggu apa lagi..hubungi fina segera supaya masalah Asthma anda dapat dibantu dengan segera! Setiap penyakit pasti ada ubatnya.. mungkin inilah jalan yang terbaik untuk anda..:)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge